loading...
مجازترین سایت کشتی کج در ایران
به نام خدا

http://s5.picofile.com/file/8118196768/in_the_name_of_god_speedwwe.gif
به سایت اسپید دبلیو دبلیو ای خوش آمدید

اخبار و تصاویر خلاف شرع و قانون اسلامی جایی در سایت اسپید دبلیو دبلیو ای  ندارند. 

http://s4.picofile.com/file/7944301612/ghavanin_pic_speedwwe1.png


     http://s5.picofile.com/file/8118053376/ozv.gif


آدرس فعلی سایتــــــ SPEEDWWE.TK

امیدواریم آدرس بعدی نداشته باشیم چون واقعا مطالب سایت ما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی میباشد
 http://s2.picofile.com/file/7944315157/raw_logo_speedwwe.png http://s3.picofile.com/file/7944316448/SD_LOgo.pnghttp://s1.picofile.com/file/7944316876/wwe_news_logospeedwwe.pnghttp://s3.picofile.com/file/7944315799/PPV_LOGO.png

بنر ما
مجاز ترین سایت کشتی کج در ایران

زمان باقی مانده تا بتلگراند 2015
admin بازدید : 240 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بری وایات اول شو  میاد و اهنگ خودش رو میخونه ومیگه ما در ذهنمون قهرمانانی رو داریم و با وجود انها فکر میکنیم که ما ادم به درد نخوری هستیم.به این صورت همه چیز به صورت اشتباه دیده میشه و خراب میشه اما من امدم تا این مورد را تصحیح کنم.مردم دوباره با اهنگ او همراه می کنند و بری میره سر بحث در مورد سینا و میگه او پشت یک ماسک قهرمانی مخفی شده.در پی بک چهره واقعی او نشون داده میشه.اهنگ سینا پخش میشه و نوچه های وایات بره طرف ورودی میرند که مانع سینا بشند اما سینا از توی سالن به وایت حمله میکنه و ای ای میزنه.تا بقیه به کمک وایات بیان سینا به طرف خروجی میره و وایتها عصبانی نگاهش میکند.

 سزارو در مقابل شیمس


قبل از مسابقه هیمن سخنرانی می کنه و باز هم از شکسته شدن استریک می گه.
مسابقه شروع می شه. هر دو قفل می کنن که سزارو یه چیپ شوت اسلپ می زنه. شیمس هم یه فورم آرم می زنه. سزارو به بیرون رینگ می ره تا با هیمن حرف بزنه و وقتی بر می گرده یه آپرکات می زنه که در برگشت شیمس بهش کلوزلاین می زنه. سزارو دورباره به بیرون می ره و باهیمن حرف می زنه که شیمس دنبالش می ره و برش می گردونه و یه های نی بهش می زنه. شیمس هم یه بترینگ رم می زنه. سزارو هم یه کلوزلاین و اسلیپر هولد می زنه. شیمس رولینگ سنتون می زنه. هر دو ضربات زیادی رو بهم می زنن. شیمس یه بیگ پاور اسلم می زنه. هیمن هم با داور شروع به بحث می کنه. که در انتها سزارو با زدن جرمن سوپلکس موفق به پین کردن شیمس می شه.
برنده : سزارو

بعد از مسابقه شیمس و سزارو با هم دست میدند.

بیگ ایی در مقابل رایبک
نوع مسابقه : Beat The Clock Challenge Match


برنده مسابقه در پی بک در مقابل وید برت برای کمربند یونایتد استیتس مسابقه می ده.
کورتیس اکسل هم در کنار رینگ ایستاده. مسابقه شروع می شه که رایبک سریع کار رو شروع می کنه و بیگ ایی رو به گوشه ها هل می ده که بیگ ایی هم یه کلوزلاین و شولدر تراست بهش می زنه. رابیک هم یه ضربه بهش می زنه و به زمین می کوبتش. بیگ ایی هم بلند می شه و یه بیگ اورهد سوپلکس بهش می زنه. رایبک هم یه سوپلکس و یه پین اتمپت می زنه و کنترل مسابقه رو دستش می گیره و یه بیگ چاپ می زنه و یه کیک به صورت بیگ ایی و بعد یه پین اتمپت دیکه هم می زنه. بیگ ایی هم یه بلی تو بلی سوپلکس و بیگ اسپین باستر می زنه. رایبک هم یه مت هوک کلوزلاین می زنه. در تنهایت بیگ ایی بیگ ایندینگ رو می زنه و رایبک رو پین می کنه.
برنده : بیگ ایی

 

فندنگو و لیلا مقابل ارتروت و کامرون یا نائومی

قبل از شروع مسابقه د رحالیکه استارها د ررینگ بودند سومر ری ناگهانوارد شدو با لیلا درگیر شدو فندنگو ه طرف سومر رو گرفت و با تم سانک سومر ری این بخش بدون اجرا مسابقه تموم شد.

با تم سانگ دنیل براین استفانی وارد سالن میشه ومیگه:عمل جراحی دنیل موفقیت امیز بود.دنیل خودش میدونه که کمپانی بدون تایتل و قهرمان نمیتونه باشه.

ما تصمیم گرفتیم تایتل رو ازش بگیرم.بعدش چند استار و اسم میبره که میتونند صاحب تایتل باشند اما مردم مخالفت میکنند.استفانی میگه در هفته اینده دنیل خودش تایتل رو تحویل میده.

هیت اسلیتر در مقابل روسو

 


قبل از مسابقه لانا کلی از روسیه تعریف می کنه و حرفایی سیاسی راجب آمریکا و انگلیس می زنه و می گه که روسیه برتر از اوناس که مردم بووو می کننش.
هر دو حریف به رینگ میان که در همون ابتدا اسلیتر از رینگ فرار می کنه ولی روسو می گیرتش و برش می گردونه و زنگ مسابقه زده می شه و روسو یه بیگ بوت می زنه و به دنبالش یه بیگ سوینینگ ساید اسلم هم می زنه. لانا می گه کارش رو تمام کنه روسو هم با زدن اکولید کار رو تمام می کنه.
برنده : روسو

 

در پشت صحنه د شیلد راجب مسابقه الیمنیشن مچی که اچ هفته قبل برای مسابقه شیلد و ایوولوشن در پی بک مشخص کرد اشاره میکنند و امبروز میگه امیدوارم انها زیاد از ما نترسند چون ما یک تیم تکامل یافته برای مبارزه میخواهیم.رینزهم حملات اخیر ایوولوشن و کبود شدن چشمش توسط رندی  حرف میزنهو میگه :این کارها نمیتونه د شیلد رو متوقف کنه. ست هم به مسابقه امشبش مقابل باتیستا اشاره میکنه و میگه او نمیتونه کاری از پیش ببره.

 

راب وندام در مقابل آلبرتو دلریو
نوع مسابقه : Beat The Clock Challenge Match

 


وندام یه پین اتمپت می زنه. دلریو هم یه بیگ کیک می زنه. بیگ ایی هم مسابقه از بک استیج داره تماشا می کنه. دلریو یه بیگ کیک دیگه به صورت وندام می زنه. و بعد پین اتمپت رو اجرا می کنه. وندام هم یه رولینگ تورنادو و یه پین اتمپت می زنه. دلریو بک استبر می زنه. وندام هم یه رولینگ تورنادو دیگه می زنه. وندام می خاد فورگ اسپلش رو بزنه که دلریو نمی زاره و رول آپ می کنه که وندام خودش رو خلاص می کنه. دلریو اینزیگیری می زنه. مردم وندام رو تشویش می کنن. وندام هم به کیک می زنه و دلریو رو رول آپ می کنه در 4:15 ثانیه برنده مسابقه می شه. ( رکورد بیگ ایی 5:02 ثانیه بوده )
برنده : راب وندام

 

جان سینا در پشت صحنه راجب مسابقه امشبش مقابل هارپر میگه:برنامه من مقابل وایاتها مثل هفته قبل هست.من از اوسوز دعوت کردم  تا کنارم باشند.میدونم که در پی بک همه طرفدار وایات هستند.اما من هم از چیزی نمیترسم و از جنگیدن هم پس نمیکشم.بعدش همراه اوسوز میرند.

 

ایوولوشن در پشت صحنه راجب مسابقه رینز و رندی حرف میزنند و اچ میگه خیلی قشنگ زدی چشم رینز رو کبود کردی.رند ی هم میگه باید این گروه رو اینطوری تکه پاره کنیم.اچ میگه امشب موقعیت خوبی برای باتیستا برای شکستن پروبال ست رولینز هست و باتیستا هم میخنده و میگه اره باید برم کارش رو تموم کنم.

 

ست رولینز در مقابل باتیستا

 


دشیلد رو منع کردن از همراهی رولینز و اومدن به سالن بنابراین ست رولینز به تنهایی به رینگ میاد. در مقابل تریپل اچ به صورت مهمان ویژه به سالن میاد و کنار گزارشگر ها می شینه و می گه که این کار اون هست برای ساختن مسابقه های بزرگ و یه مهمون ویژه رو برای اومدن معرفی می کنه که رندی اورتن هست.(خیلی نامردن ) بعد از اونا هم باتیستا به رینگ میاد.
ست رولینز هم میکروفن رو می گیره و می گه منم دوتا مهمون ویژه دارم و رومن رینز و دین امبروز رو معرفی می کنه که مردم حسابی تشویقشون می کنن که باعث می شه تریپل اچ قاطی کنه.
زنگ مسابقه زده می شه و مسابقه شروع می شه. باتیستا یه بیگ کلوزلاین و شولدر تراست و نی می زنه. رولینز از یه گوشه به بیرون می پره و از گوشه مقابل به رینگ بر می گرده. باتیستا هم دنبالش می ره و به رینگ بر می گرده که رولینز یه اسلم و دراپ کیک به سر باتیستا می زنه. باتیستا رولینز رو به بیرون رینگ می بره و سرش رو به پله های فلزی می کوبه و به رینگ برش می گردونه و یه دراپ کیک بهش می زنه ک هرولینز به بیرون می افته. تریپل اچ و رندی هم به سمت رولینز می رن ولی پشیمون می شن و بر می گردن.

 

باتیستا رولینز رو به رینگ بر می گردونه و یه پین اتمپت و هد لاک بهش می زنه که رولینز به مسابقه بر می گرده و یه هیوج البو می زنه و کاور می کنه ولی تا شماره 2. باتیستا رولینز رو به تاپ روپ می بره برای زدن سوپلکس که رولینز یه هدبوت بهش می زنه و باتیستا کف رینگ پخش می شه. رولینز هم یه بلاک باستر بهش می زنه. و یه بیگ بوت هم دنبالش می زنه. باتیستا کیک می زنه. رولینز هم با یه نک بریکر و اسپلش حمله می کنه وضربات زیادی رو می زنه و کنترل مسابقه رو دستش می گیره. رولینز به تاپ روپ می ره که رندی از پشت پاش رو می گیره. رولینز هم باهاش مشاجره می کنه که دین امبروز و رومن رینز نزدیک اورتن می شن. اورتن هم بی خیال می شه. باتیستا می خاد اسپیر بزنه که با کیک رولینز مواجه می شه. مردم هم رولینز رو تشویق می کنن.
رولینز به تاپ روپ می ره برای فلای که تریپل اچ از پشت هلش پایین. دین امبروز هم به اچ خمله می کنه و یه بیگ براول بریکر بیرون رینگ بهش می زنه. رندی هم به امبروز حمله می کنه. رومن رینز هم رندی رو دور می کنه. رندی هم یه صندلی بر می داره و رینز رو می زنه. امبروز هم روی میز گزارشگر ها می پره و به رندی حمله می کنه. تریپل اج امبروز رو می گیره و به میله های رینگ می کوبه. مردم شعار "this is awesome" ( این باحال هست ) رو می دن. تریپل اچ یه رایت هند هم به ست رولینز می زنه که مسابقه با این حرکتش dq اعلام می شه.
برنده : ست رولینز با dq

 

بعد ا زمسابقه باتیستا یک اسپیر به رولینز میزنه و لی امروز پدیگری اچ رو بلوک میکنه و رینز هم به باتیستا اسپیر میزنه.با عقب نشینی ایوولوشن و برتری د شیلد  که  توی رینگ ایستادند این بخش تموم میشه.

 

 فاکس مقابل پیج

 

پیج با بک بروکر کار روی فاکس رو ادامه میداد که فاکس با ضربات ارنج حریف رو از خودش دور کرد.پیج قصد حمله دوباره رئ داشت که با فینیشر فاکس روبرو شد و فاکس کاور کردو با پین شدن حریف فاکس مقابل قهرمان دیواز به پیروزی رسید.

 

برنده:فاکس

 

بعدا زمسابقه فاکس خوشحال هست و بین مردم میره و باهاشون جشن پیروزی میگیره.

 

در پشت صحنه وایتها راجب همراهی اوسوز با سینا حرف میزنندو برت میگه تک به تک کارشون روتموم می کنیم.

 

دلف زیگار مقابل هنری

 

Beat The Clock Challenge Match

 

زیگلر با دراب کیک به هنری حمل میکنه.هنری با بیگ پاور اسلم زیگلر رو کف رینگ میکوبه و میره برا ی کاور که موفق نیست.هنری با ضربه مشت زیگلر رو بیرون رینگ میندازه.در پشت صحنه وندام داره مسابقه رو تماشا  میکنه.داور هنوز داره میشمره و زیگلر سرانجام خودش رو به رینگ میرسونه.هنری بهش البو میزنه.زیگلر از روی طنابها روی هنری میپره و لی هنری دلف رو میگیره و روش پاور اسلم انجام میده.هنری کاور میکنه اما زیگلر تسلیم نمیشه.دلف بلند میشه و یه زیگ زاگ به هنری میزنه و کاورمیکنه و موفق میشه حریف رو پین کنه.

 

برنده:دلف زیگلر

 

دلف پیروزهست اما از لحاظ زمانی موفق عملکرده و وندام با تایم بهتری که قبلا کسب کرده برنده و مدعی اول تایتل بین قارای میشه.

 

بعد ا رمسابقه راب وندام که تایم بهتری در این مسابقات کسب کرده به سالن میاد و راجب اینکه مدعی اول تایتل بین قاره ا ی هست حرف میزنه که برت میادو بهش حمله میکنه و میگه قرار نیست من تایتلم رو به یکی مثل تو ببازم.مردم برت رو تشویق میکنند.

 

ادام رز همراه رنه یانگ درون رینگ هستند.مردم به خوبی تشویقش میکنند.رز راجب جشن خودش و دعوت از رنه برای این مراسم حرف میزنه و رنه هم سواگرو کولتر رو به عنوان کسانی که از رز شاکی هستند به سالن دعوت میکنه.رز میگه من مشکل شخصی باهاشون ندارم فقط شوژه جالبی برا ی تفریح هستند.بعدشم کمی خودنمایی و رقص میکنه که رئال  امریکنز سالن میشند.کولتر از مردم میخواد در این جریان دخالت نکنند چون ممکنه تبدیل به یک مشکل امریکایی انگلیسی بشه.

 

کولتر کارهای اخیر رز و ادمهاش رو مسخره میکنه که این مورد باعث درگیری دو طرف میشه .ادام رز و سواگر مدتی با هم درگیر هستند  که سواگر کم میارهو همراه کولتر به طرف  خروجی عقب نشینی میکنه.ادا رز به جشن خودش ادامه میده.

 

 جان سینا مقابل هارپر

 

هارپر در اخرای مسابقه با نک بروکر و شولد ربلاگ سینا رو نقش زمین میکنه.هارپر کاور میکنه که موفق نمیشه.سینا با کلورلاین بهش حمله میکنه.هارپر اقدام به رول ردن سینا میکنه که سینا تبدلش میکنه به اس تی اف.هارپر از طنابها میگیره و سینا رهاش میکنه.بقیه وایتها میان و به اوسوز حمله میکنند سینا روی هارپر ای ای  میزنه و میره برا ی کاور که راون دخالت میکنه و مسابقه  دی کیو میشه.

 

برنده:با دی کیو سینا

 

بعدازمسابقه سینا مورد حمله همه اعضا وایت قرار میگیره و بهش فینشر زده میشه.بری وایات تم سانگ خودش ور میخونه و مردم باهاش همراهی میکنند و د رحالیکه سینا بیرون رینگ افتاده هارپر  تا شماره ده میشمره و یه برنده شدن مصنوعی را برا ی گروه خودش اجرا میکنه.

 

با این تصاویر شو راو تمام میشه.

 

منبع»سی ام پانک نیوز

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 2,225
  • بازدید کلی : 66,965
  • کدهای اختصاصی
    دانلود بازی رسمی WWE
    قهرمانان فعلی

    آرشیو موزیک ورودی(جدید)
    برای رفتن به بخش تم سانگ بر روی عکس کلیک کنید